top of page
Søk
  • Forfatterens bildeElise

Amazing eterisk oljeblanding for hormonell balanse

Det er ikke lenge siden jeg hoppet inn i universet av de eteriske oljene til DoTerra. Det startet først ved massasje utdannelsen da jeg ble mer oppmerksom på effekten og viktigheten av de eteriske oljene, og hvordan bruke de til ulike helseplager og humør i massasjen. Jeg ble mer nyskjerrig...Det første jeg ønsket å undersøke var å se om det var eteriske oljer som støtter den kvinnelige hormonelle balansen. Etter råd fra ei venninne kom jeg over ei bok som skulle som er skrevet av en dyktig lege om temaet.


I boken "The Essential Oils Hormone Solution" av Dr. Mariza Snyder står det om noen eteriske oljer som er virkelig essensielt å ha i hus for å støtte hormonell balanse og vælvere.












Ylang Ylang

Lavendel

Clary Sage

Fennel

Thyme


De kan en smøre på huden under magen og el. ved puls punkter med en valgfri baseolje eller ha de i en diffuser, noen dråper av hver. Jeg har fått testet dette i diffuser når jeg ikke føler meg helt bra (eggløsningstiden eller når jeg har kvinnetiden). Merker godt at det roer ned og hjelper på ubehaglighetene. En kan ikke forvente beste virkning at om en sitter ved diffuseren i 5 min eller har smurt seg bare litt en gang iløpet av dagen. Det bør gjentaes flere ganger for dagen, for best virkning. Verdt å gjøre et forsøk.


Det er mange flere eteriske oljer som støtter vælvere - hver eterisk olje har sine unike egenskaper, noe som gjør det gøy å "skreddersy" blandinger.


Om du har lyst på dine egne høykvalitets eteriske oljer fra DoTerra. Ta gjerne kontakt med meg.

Boken The Essential Oils Hormone Solution, kan kjøpes hos www.madebyme.no

27 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page